جمهوری اسلامی ایران SMS SENDER اولین وبلاگ رایگان

با عضویت در این وبلاگ جدید ترین اس ام اس ها رابرروی موبایل خود دریافت کنید.

جمهوری اسلامی ایران SMS SENDER اولین وبلاگ رایگان

با عضویت در این وبلاگ جدید ترین اس ام اس ها رابرروی موبایل خود دریافت کنید.

دلم فقط برای تو می تپد

هر وقت دلت هوایم را کرد به آسمان بنگر و ستاره ها را ببین که همچون دل من برایت می تپند.

نظرات 1 + ارسال نظر
کادو اس ام اس سه‌شنبه 21 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 11:05 ق.ظ http://k2sms.persianblog.com

beheton tosie mikonam shomarehaye mardom ro az in tarigh nagirid

akharo aghebate khobi nadare

خوش باشی دوست من

عزیزم من اینقدر بیکار نیستم که شماره کسی را بگیرم من به دلیل کمبود بودجه فعلا کمتر اس ام اس میفرستم ولی اونهایی که اس ام اس من به دستشون می رسه میدونن که این کار را خواهم کرد شما هم شماره خودت رو بزن تا برات اس ام اس بزنم عزیزم. اگه هم موبایل نداری برات متاسفم که نمیتونی وبلاگت را به روز کنی و یه کارت اینتر نت بخری و وبلاگت را به روز کنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد