جمهوری اسلامی ایران SMS SENDER اولین وبلاگ رایگان

با عضویت در این وبلاگ جدید ترین اس ام اس ها رابرروی موبایل خود دریافت کنید.

جمهوری اسلامی ایران SMS SENDER اولین وبلاگ رایگان

با عضویت در این وبلاگ جدید ترین اس ام اس ها رابرروی موبایل خود دریافت کنید.

فکر کن!!!!!!!!

َبشین یه لحظه کوچیک فکر کن ببین تا حالا به چند نفر از ته قلب فکر کردی و به احساساتشون احترام     گذاشتیو ببین آیا کسی از ته قلب دوست داره و آیا کسی را از ته قلب دوست داری یا جوابی برای دل شکسته داری؟؟؟

چراااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/

چرا بعد از اون روز تنهایی نمیره خاطر تو از یادم گل من اگه تو نباشی میمیرم...

کجایی که دلم خیلی تنهاست.....

منتظر آمدنت روی نیمکتی کنار پارک نشسته بودم که غم ها آمدند  واز دلم پرسیدند چرا دیگر نمیخواهد تورا ببینددلم در جواب بغض گلویش را گرفته بود و نمیتوانست جوابی بدهد.....

آخرش موفق شدم...

سلام  امروز بالاخره دلمو زدم به دریا و به اونی که دوستش میداشتم گفتم ولی خیلی سخت بود

حالا هم انگار نشسته باشم تو این دیگ دارم عرق میریزم.